>

2011. október 3., hétfő

Cassandra Clare-Csontváros könyvajánlás

Történet:Amikor a tizenöt éves Clary Fray elindul a Pandemonium nevű New York-i klubba, aligha számít rá, hogy egy gyilkosság tanúja lesz – amit ráadásul három, különös tetoválásokkal borított és bizarr fegyverekkel hadonászó tinédzser követ el. A holttest aztán eltűnik a semmiben. Nehéz kihívni a rendőrséget, ha a gyilkosok mindenki más számára láthatatlanok, és semmi – még egy vércsepp sem – bizonyítja, hogy egy fiú meghalt. De fiú volt-e az áldozat egyáltalán? Így találkozik Clary először az Árnyvadászokkal, akik azért küzdenek, hogy megszabadítsák a földet a démonoktól. Közülük való az angyali külseje ellenére igazi bunkó módjára viselkedő Jace is. Clary egyetlen nappal később, akarata ellenére már bele is csöppen Jace világába: édesanyja eltűnik, őt magát pedig megtámadja egy démon. De miért érdekelne egy démont két olyan hétköznapi mondi, mint Clary és az édesanyja? És hogyan tett szert Clary egyszer csak a Látásra? Az Árnyvadászok tudni szeretnék... 


Ezt a könyvet ismerőseim ajánlásával kezdtem el olvasni mert láttam hogy milyen nagy kedvenc mindenkinek:) Ugyebár tudni kell rólam nem vagyok nagy könyves de amit megveszek az tuti elolvasom! Ez a könyv lett a nagy  kedvencem:) Megvettem a 2. és a 3. részét is ,de sajnos még időm nem volt elolvasni(-.-) amire most már ráveszem magam:)......visszatérve az első részre,tudom ajánlani minden olyan emberkének aki szereti a vámpírokat,démonokat stb . Bár szerintem a legtöbben már olvastátok de, aki még nem az tegye meg:)

12 megjegyzés:

  1. Köszi az ajánlást, érdekesnek tűnik így a borító alapján, bár a sztorit nem ismerem. El kell olvasni, ugyebár!

    VálaszTörlés
  2. jaj igen hát az kimaradt mindjárt át szerkesztem:) tood még bele kell jönnöm a dolgokba:))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a leírást, érdekfeszítőnek találom a történetet! Valóban, a blogíásba bele kell jönni, én még ma is fedeztem fel új dolgot a blogban! Nevén nevezve a dolgot, mikor bejegyzést csinálsz, automatice elmenti magának egy idő után (általában elég hamar megteszi, mondatok után). No de mivel a gépem időnként megbolondul és újraindítja magát, elveszik az iromány - látszólag. És megtudtam, hogyan lehet a piszkozatot előhozni ismét :) Tetszik ez az oldal, jól megcsinálták szerintem.
    Javaslat a leírásra: a piros (nekem legalábbis) kicsit bántotta a szemem, nehezen volt olvasható, de mikor kijelöltem mindet, akkor fekete betűkkel jelent meg, úgy tökéletesen olvasható volt. Bár lehet a színválasztásnál a piros volt a legelőnyösebb...? :)
    (Na most úgy tettem, mintha nagy blogozó meg hozzáértő lennék, amit ugyan szeretnék elhinteni, de sajna nem igaz...még :) )

    VálaszTörlés
  4. igen nekem is bántja szemem de fehéren jól nézett ki:D van mikor még alakítgatok a dolgokon:)) nem egy blog írónak születtem,de idővel bele jövök :) örülök hogy érdekesnek találod a könyvet:)

    VálaszTörlés
  5. Bele kell jönni, gyakorolni, kísérletezni kell :) A profilod leírását magadról, még azt változtasd meg, mert cirka semmi nem látszik belőle :) De nagyon mutatós lett, ez a háttérkép illik a blogodhoz. Igazi varázsvilág, sejtelmes, hívogató, sötét, de mégis nyugtató :) Jó választás!

    VálaszTörlés
  6. Bármikor számíthatsz rám nyugodtan :) Várom a véleményeket az én blogomról is, észrevételeket kérek :)

    VálaszTörlés
  7. rendben:):)) meglesz:) csak még felfedezem mit alakíthatok rajta :))mármint az enyémen:D

    VálaszTörlés
  8. Egy kérdésem lenne még, kedves Zsana. Beállítottam egy favicont, és el is mentettem, de valamiért nem látom, hogy bármit is változott volna kedves kis ikonom képe :) Te hogy csináltad? (Bár szerintem rögtön amint elküldöm ezt, felfedezem a dolgot, de sebaj...)

    VálaszTörlés
  9. hát én is beállítottam,de a vicces az h én nem látok változást XDnem mutatja a kis képet nekem:) megnéztem a tiédet azt se látom...nem toom mi lehet a baj...te látod az enyémet amit beállítottam?:O

    VálaszTörlés
  10. Ahogy megmondtam, megtaláltam :) Mentsd el, majd indítsd újra a gépedet, akkor megcsinálja. Nekem mondjuk a gépem magától indult újra, de legalább megvan :) A Tiedet már elég régóta látom, ezért kérdeztem rá. Elvileg most már az enyimét is látnod kell...

    VálaszTörlés
  11. áh most már látom:) gondoltam rá h lehet újra kéne indítani...de lusta voltam:)

    VálaszTörlés