>

2012. január 9., hétfő

Damon/Elena csók:)))) végreeeee*.*

Halihó:)
hát igen már egy jó ideje nem jártam itt:) Így utólag is Boldog Új Évet mindenkinek:))) 
nah de a lényeg:) végre megtörtént várva várt jelenet D/E csók:D erre vártam már az első évad óta:)))
Tudni kell rólam hogy nagy VD rajongó vagyok és ezen belül kedvenc párosom természetesen Damon/Elena.
Nagy izgalommal vártam a VD új részét a hosszú szünet után és egy ilyen fantasztikus résszel tértek vissza:)
igaz lehetett volna benne több izgalom de a vége tökéletes volt:))) Az egész rész alatt olyan helyzetben voltak hogy igen mindjárt megtörténik a csók, de mégsem:) Ugye eddig mindig az volt hogy csak majdnem ,de vagy valaki megzavarta őket, vagy csak nézzük egymás száját dolog volt-,-' Azt hittem most se lesz másképp,de végre megtörtént:DD Igaz, itt is kétséges volt a dolog mert hirtelen mindenki azt hitte hogy lelép Damon, mert ugye bevallotta Elenának, hogy Stefan azért akadályozta meg hogy megölje Klaust, hogy meg mentse az életét(Damonét)(mindig ilyenkor jön rá egy őszinteségi roham^^), de végül ezzel a mondattal vissza fordult:  "No,No. You know what? If I’m gonna feel guilty about something, I’m gonna feel guilty about this.” :))

4 megjegyzés:

  1. Kissé le vagyok maradva, ahogy látom :) Pedig TB-t is kén nézni, hajj, de el vagyok maradva, ejj-ejj :) Mindnesetre kíváncsi vagyok, hogy gubancolódnak össze....na nem elena meg Damon, hanem a történet szálai ;) De amúgy ők is gubancolódhatnak, gondolom Te csak arra vársz hogy még jobban összegubancolódjon Elena Damonnel :)

    VálaszTörlés
  2. még szép:) végre ezt is megértük:D hát hh el vagy maradva?:))) meddig láttad? elküldtem nekem a 9. részt is nem?:D küldjem az újat? :D

    VálaszTörlés
  3. El vagyok maradva, mert elég sok a dolgom :) Még a Jim szerint a világ-ot sem tudom nézni :/ addig láttam szerintem, ameddig elküldted, mikor szünetre mentek: Stefan és Katherine kocsikáztak elfelé, és Damonék még nem tudták, Stefan miért akadályozta meg Klaus megölését. Küldeni még ne küldd, kérlek, mert a végén túl nagy lesz a kísértés :D

    VálaszTörlés
  4. értem:) hát akkor majd bepótolod:D igen igen az volt a szünet előtti rész...azóta már leadtak két részt:)))

    VálaszTörlés